sredni sredni sredni sredni sredni sredni sredni
Katalog » INTERFEJSY DIAGNOSTYCZNE, KODOWANIE SAMOCHODÓW » Interfejsy diagnostyczne OBD-II
WYSZUKIWARKA



Wybierz kategorię
WYPRZEDAŻ (127)
TELEWIZJA (27)
ARCHIWUM (439)

Producent

Towar dnia
Baofeng UV-82 krótkofalówka 5W VHF/UHF, podwójne PTT POLSKA DYSTRYBUCJA
140,00 zł z VAT
146,34 zł
113,82 zł netto
Informacje o produkcie
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości
BMW INPA DIS INTERFEJS + ADAPTER KABEL DO DIAGNOSTYKI BMW E30 E31 E36 E39 E46 E32 E34 E38 BESTSELLER


Dostępność: Wysyłka 24h
CENA: 150,00 zł
cena netto: 121,95zł
Dostawa od: 15,00 zł
Ilość
BMW INPA DIS K+DCAN FT-232 RL + adapter BMW 16-PIN/20-PIN
interfejs do diagnostyki BMW

Kabel K+DCAN z czipem FT-232 RL do samochodów marki BMW.

Specjalny zestaw z adapterem OBD-II 16-pin/20-pin (okrągły) do starszych modeli BMW:
  • BMW E30 seria 3
  • BMW E36 seria 3
  • BMW E46 seria 3
  • BMW E34 seria 5
  • BMW E39 seria 5
  • BMW E32 seria 7
  • BMW E38 seria 7
  • BMW E31 seria 8

Wszystkie obsługiwane modele aut BMW przez interfejs:
  • BMW serii 1: E81 E87
  • BMW serii 3: E30 E36 E46 E90 E91 E92 E93
  • BMW serii 5: E39 E60 E61
  • BMW serii 6: E63 E64
  • BMW serii 7: E32 E38 E65 E66
  • BMW serii 8: E31
  • BMW serii X: E53, E83, E70, E71
  • BMW serii Z: E52, E85
  • BMW E34/36 - nie wszystkie silniki
  • MINI: R50, R52, R53, R56
  • Rolls Royce (starsze niż 2007)
Najlepsza wersja interfejsu K+D+CAN do BMW:
  • oryginalny czip FT-232 RL - brak problemów z komunikacją
  • przełącznik umożliwiający diagnostykę na 7-pinie i na 8-pinie (tańsze wersje nie zczytują z 8-pinu - powoduje to problem z komunikacją w niektórych modelach).

Przy zastosowaniu tego interfejsu i odpowiedniego oprogramowania możesz go używać np. do:
  • diagnostyki
  • kasowania błędów, inspekcji, 
  • kodowania dodatkowych funkcji
  • kodowania przy retrofit
  • kodowania kluczy, immobilizera
  • aktualizacji sterowników
  • wykonywania adaptacji.

Kabel BMW współpracuje z takimi programami jak:
  • INPA
  • DIS
  • NCS Expert
  • TIS
  • Ediabas
  • SSS Progman
  • NFS
  • WinKFP
  • Toolset32
  • Navcoder
  • Carsoft.

Kabel nie działa z BMW serii F oraz G.

Do serii F i G polecamy przewód ESYS E-NET.

Obsługiwane protokoły:
  • Szybka magistrala D-CAN and PT-CAN (500 kbit/s)
  • Wolna magistrarala K-CAN (100 kbit/s)
  • Standardowy protokół BMW (BMW OBD interface).


Kabel K+D+CAN z jednej strony zakończony jest złączem OBD-II 16-pin a z drugiej strony złączem USB (do komputera).

Adapter z zestawu pasuje do okrągłego gniazda diagnostycznego 20-PIN.

Długość kabla połączeniowego interfejsu ok. 100cm.
 

W internecie jest dostępnych wiele bezpłatnych informacji jak programować i diagnozować auta marki BMW.

Polecamy szczególnie BMW-klub.pl oraz Bimmerpost, na przykład:
https://www.bmw-klub.pl/forum/viewforum.php?f=48
http://f30.bimmerpost.com/forums/forumdisplay.php?f=429


Zawartość przesyłki ze sklepu Konektor:
  • kabel BMW INPA K+DCAN FT-232RL/przełącznik 8-pin
  • adapter BMW OBD-II 16-pin/20-pin do starszych modeli
  • oprogramowanie
  • dowód zakupu (paragon/faktura VAT)
Informujemy, że zgodnie z art 115 par 3 ustawy z dnia 4 lutego 1994r o prawie autorskim i prawach pokrewnych kopiowanie niniejszego opisu produktu w celach osiągnięcia korzyści majątkowej podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.

e-mail
Galeria
Dodaj Komentarz
Ocena
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator
Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Telefon:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator

Koszyk
Twój koszyk jest pusty


ZAMÓW TELEFONICZNIE
42 671 98 07        512 093 509


ZAMÓW E-MAILEM


ODBIERZ OSOBIŚCIE
BRUKOWA 16, ŁÓDŹ
PON-PT 9-17, SOB 9-14



Przechowalnia
Brak produktów w przechowalni

Ostatnio oglądane

Najczęściej oglądane

Najczęściej kupowane
© KONEKTOR5000.PL specjalistyczny sklep CB. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.