VGATE ICAR PRO 4.0 BLE DUAL - markowy interfejs diagnostyczny charakteryzujący się przede wszystkim:
- obsługą aplikacji BIMMERCODE do kodowania aut BMW oraz MINI
- bardzo prostą instalacją w gnieździe OBD-II
- świetną relacją ceny do możliwości
- bluetooth 4.0 dual - stabilna praca - zasięg do 5-10m
- wskaźnik zasilania oraz połączenia
- wersja PRO - automatyczne włączenie i wyłączenie - nie rozładowuje akumulatora
- wskaźniki diodowe informujące o zasilaniu, połączeniu bluetooth, połączeniu z autem
- w porównaniu do iCar 3.0: szybszy i stabilniejszy odczyt danych, mniejsze zużycie energii
Adapter obsługuje aplikację Bimmercode, która umożliwia kodowanie nowych ustawień w autach BMW oraz MINI.
Uwaga! Do kodowania wszystkich najnowszych
BMW serii G (np. seria 5 G30) wymagany jest interfejs wspierający długie kodowanie - polecany interfejs
UniCarScan UCSI-2000. Do kodowania serii E oraz F wystarcza Vgate 4.0 BLE.
Aplikacja dostępna w sklepie Play:https://play.google.com/store/apps/details?id=de.appomotive.bimmercode
Za opłatą ok. 130zł uzyskujemy możliwość kodowania. Dostępny także tryb Expert dla zaawansowanych użytkowników.
Adapter VGATE iCar 4 + aplikacja Bimmercode - świetna relacja ceny do możliwości.
VGATE iCar PRO BLE 4.0
Interfejs diagnostyczny / tester OBD II
Interfejs diagnostyczny OBD 2 stosowany w większości aut europejskich, amerykańskich oraz japońskich.
Moduł bluetooth umożliwiający bezprzewodowe podłączenie i przeprowadzenie diagnozy przy użyciu laptopa, tabletu bądź smartphone'a.
Nowoczesny bluetooth w standardzie 4.0 zapewnia stabilną pracę w zasięgu do 5-10 metrów.
Interesującym dodatkiem są
wskaźniki diodowe informujące o:
- podłączonym zasilaniu
- połączeniu bluetooth
- połączeniu z autem.
Vgate iCar Pro 4.0 wyposażony jest w automatyczne włączania oraz wyłączania adaptera - może być zainstalowany w gnieździe cały czas.
Najlepszy stabilny interfejs w relacji ceny do możliwości.
Wymagania sprzętowe :
- gniazdo OBD II w samochodzie
- smartfon, tablet, laptop bądź inne urządzenie posiadające moduł bluetooth oraz system operacyjny Android/Windows
Obsługiwane protokoły:
- SAE J1850 PWM (41.6Kbaud)
- SAE J1850 VPW (10.4Kbaud)
- ISO9141-2 (5 baud init, 10.4Kbaud)
- ISO14230-4 KWP (5 baud init, 10.4 Kbaud)
- ISO14230-4 KWP (fast init, 10.4 Kbaud)
- ISO15765-4 CAN (11bit ID, 500 Kbaud)
- ISO15765-4 CAN (29bit ID, 500 Kbaud)
- ISO15765-4 CAN (11bit ID, 250 Kbaud)
- ISO15765-4 CAN (29bit ID, 250 Kbaud)
- SAE J1939 CAN (29bit ID, 250 * Kbaud)
- USER1 CAN (11 * bit ID, 125 * Kbaud)
- USER2 CAN (11 * bit ID, 50 * kbaud)
PRZYKŁADOWE MODELE OSOBOWE OBSŁUGIWANE PRZEZ TEN INTERFEJS DIAGNOSTYCZNY:
BMW serii F oraz G:
- seria 1 F20, F21
- seria 2 F22, F23
- seria 2 Active Tourer F45
- seria 2 Gran Tourer F46
- seria 3 F30, F31, F34, F35
- seria 4 F32, F33, F36
- seria 5 F10, F11, F18, G30, G31, G38
- seria 6 F06, F12, F13,
- seria 7 F01, F02, F03, F04, G11, G12
- M2 F87
- M3/M4 F80
- M5 F10
- M6 F06, F12, F13
- X1 F48
- X2 F39
- X3 F25, G01
- X4 F26
- X5 F15
- X5 M F85
- X6 F16
- X6 M F86
- i3
- i8
MINI:
- interfejs Vgate iCar Pro 4.0 BLE Dual do Bimmercode
- specjalne pudełko
- dowód zakupu (paragon/faktura VAT)
Uwaga! Do kodowania wszystkich najnowszych
BMW serii G (np. seria 5 G30) wymagany jest interfejs wspierający długie kodowanie - polecany interfejs
UniCarScan UCSI-2000. Do kodowania serii E oraz F wystarcza Vgate 4.0 BLE.
Opłatę za rozblokowaną aplikację Bimmercode należy opłacić w aplikacji.