Skaner OBD-2 Mini V581 do aut z CAN OBD-2:
- brak konieczności używania komputera czy telefonu - wszystko jest w urządzeniu
- polskie menu
- odczyt i kasowanie błędów - w tym CHECK ENGINE
- wytrzymała i poręczna obudowa
- podświetlany wyświetlacz
- łatwy w użyciu - podłączamy do gniazda OBD-2 i działa (nie wymaga baterii)
- bezpieczna komunikacja z komputerem pokładowym
- umożliwia podgląd LIVE DATA (parametrów na żywo).
Diagnoskop / skaner diagnostyczny Mini V581 pozwala między innymi na sprawdzenie dlaczego pali się lampka CHECK ENGINE oraz skasowanie jej.
Można także odczytać i skasować błędy ze sterownika silnika i elektroniki silnika. Odczyt zamrożonych ramek ("freeze frames") oraz podgląd danych na żywo ("LIVE DATA".
Urządzenie posiada menu oraz kody błędów w języku polskim i jest w pełni autonomiczne (nie wymaga podłączenia do komputera).
Ogromna liczba obsługiwanych modeli sprawia, że urządzenie świetnie sprawdzi się zarówno w przydomowym garażu jak i warsztacie.
Podświetlany wyświetlacz LCD o wymiarach 128x64px jest bardzo czytelny i pozwala na pracę w miejscach i pomieszczeniach o słabym oświetleniu.
Funkcje skanera Mini V-581:
- odczyt / kasowanie błędów w standardzie OBD2 / EOBD / JOBD / CAN
- kasowanie kontrolki CHECK ENGINE oraz MIL
- monitorowanie parametrów pracy silnika w czasie rzeczywistym (LIVE DATA) n.p: ciśnienia doładowania, sygnału sondy lambda, sygnału czujnika temp., przepływomierza, położenia przepustnicy, itp.)
- odczyt kodów usterek oczekujących
- odczyt kodów usterek charakterystycznych producenta
- odczyt zamrożonych ramek (FREEZE FRAMES)
- pomiar mocy silnika (KM)
- pomiar innych parametrów (np. czas od 0-100 km/h)
Ważne informacje - zapoznaj się przed zakupem:
Obsługiwane rodzaje silników:
- silniki DIESEL - roczniki 2004+
- silniki BENZYNA - roczniki 2000+
Wspierane marki pojazdów:
- General Motors od 1996 do 2015
- Ford od 1996 do 2015
- Chrysler od 1996 do 2015
- Toyota od 1996 do 2015
- Honda od 1996 do 2015
- Nissan od 1996 do 2015
- inne europejskie i azjatyckie marki ze złączem OBD-2 od 1996 do 2015
- nowe samochody z protokołem CAN.
Uwaga! Skaner łączy się z silnikami Diesla dopiero powyżej 2004 roku.
Obsługiwane protokoły komunikacji:
- SAE J1850 PWM
- KWP 2000
- ISO9141-2
- ISO14230-4 KWP
- ISO15765-4 CAN
- SAE J1939 CAN
Zgodność ze standardem OBD-2
System OBDII jest obowiązującym standardem w samochodach sprzedawanych
- od 1 stycznia 1996 roku w USA
- od 1 stycznia 2001 roku w Uni Europejskiej
- wszystkie z silnikiem DIESLA po 1 stycznia 2004 roku
Niektóre samochody posiadały złacze OBD-II jeszcze przed nałożeniem obowiązku zgodności z normą OBD-II na producentów.