uniwersalny + dodatkowa funkcjonalność dla Volskwagen, Skoda, Seat, Audi
Uniwersalny skaner diagnostyczny OBD-2 V-Tool VS-585:
- brak konieczności używania komputera czy telefonu - wszystko jest w urządzeniu
- polskie menu
- wsparcie dla aut grupy VAG: Volkswagen, Audi, Seat i Skoda
- wytrzymała i poręczna obudowa
- podświetlany wyświetlacz
- łatwy w użyciu - podłączamy do gniazda OBD-2 i działa (nie wymaga baterii)
- bezpieczna komunikacja z komputerem pokładowym
- umożliwia diagnostykę ECU (wszystkie marki) - odczyt i kasowanie błędów.
Dodatkowo w autach VAG - Volkswagen, Skoda, Audi, Seat:
- diagnostyka ponad 100 modułów (nie tylko ECU)
- podgląd LIVE DATA (parametrów na żywo)
- kodowanie modułów
- adaptacja modułów
- cofanie tłoczków do wymiany klocków
- kalibracja przepustnicy
- kalibracja kątu pochylenia
- kasowanie inspekcji serwisowych
- reset poduszki powietrznej.
Uniwersalny skaner samochodowy diagnostyczny V-TOOL VS585 przeznaczony jest do odczytu i kasowania błędów we wszystkich autach zgodnych ze standardem OBD-2.
Standard OBD-2 jest obowiązkowy dla wszystkich aut z silnikiem benzynowym po 1999 roku oraz aut z silnikiem diesla po 2004 roku.
Można zatem przyjąć, że VS-585 łączy w sobie dwa urządzenia:
- uniwersalnego czytnika kodów do wszystkich aut z OBD-2
- średnio-zaawansowanego testera dla aut grupy VAG.
Dzięki zastosowaniu najnowszych rozwiązań w zakresie komunikacji z samochodami grupy VAG (protokoły K, CAN oraz UDS) obsługuje większość samochodów Volkswagen, Audi, Seat oraz Skoda z roczników 1988 - 2018.
Skaner posiada menu w języku polskim.
Interfejs V-Tool VS-585 posiada dodatkowe funkcje dla aut VAG (wybrane modele):
- adaptacje
- kodowanie niektórych modułów.
Podświetlany wyświetlacz o rozdzielczości 128x64px oraz poręczne rozmiary co sprawia, że można z niego korzystać w ciemnych i trudno dostępnych miejscach.
Obsługiwane protokoły:
- UDS
- CAN
- ISO 9141
- J 1850 PWM
- J 1850 VPW
- KWP 2000
- ISO 13240-4
Funkcje specjalne - funkcje dodatkowe urządzenia specyficzne dla wybranego protokołu komunikacji:
KWP1281 (1988-2004)
- reset inspekcji olejowej
- reset poduszki po wystrzale
- aktywacja / deaktywacja SBC (cofanie zacisków tłoczków hamulcowych)
- obsługa sondy lambda w AUDI
- obsługa sondy lambda w VW
- adaptacja przepustnicy
- czujnik kąta skrętu
KWP2000 (2000-2004)
- reset inspekcji olejowej
- aktywacja / deaktywacja SBC (cofanie zacisków tłoczków hamulcowych)
- obsługa sondy lambda w AUDI
- obsługa sondy lambda w VW
- adaptacja przepustnicy
- czujnik kąta skrętu
- TP-CAN(2005-2007)
- reset inspekcji olejowej
- aktywacja/Dezaktywacja SBC (cofanie zacisków)
- obsługa sondy lambda w AUDI
- obsługa sondy lambda w VW
- adaptacja przepustnicy
- czujnik kąta skrętu
UDS (2008-)
- reset inspekcji olejowej
- aktywacja / deaktywacja SBC (cofanie zacisków tłoczków hamulcowych)
- obsługa sondy lambda w AUDI
- obsługa sondy lambda w VW